Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 7 oktober 2017

Hot and spicy

Deze week bij Less is More het thema Hot and spicy colors. Daar moest ik even over nadenken maar ik heb het gevonden. Ik ben uitgegaan van de volgende inktkleuren: te weten Cajun Craze, Crushed Curry en Early Espresso.
Met de Touches of Texture maakte ik hiermee onderstaand kaartje. Nog geen tekst erop, zodat ik het kan gebruiken voor elke gelegenheid en de tekst er dan zonodig alsnog op kan zetten. En misschien laat ik het ook wel zo, want zonder tekst is hij ook mooi. Je wilt tenslotte ook wel eens iemand zomaar een kaartje sturen om te laten weten dat je aan hem of haar denkt.


5 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart, mooie warme kleuren. Mooie kaartenserie met de tekst "dear friend". En leuk is de kaart voor de liftchallenge geworden, mooi de rhinestone middenin de tekst.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Those sketchy flowers are lovely in your hot and spicy colours. Love the light splatters. Sweet card, Ankie. Thank you for joining us this week at Less is More. Trina :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super autumnal card in lovely hot and spicy colours Ankie. And....just the right amount of splatter so that you keep some yummy white space. Perfect! Lovely to see you at Less is More xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a terrific take on the challenge. Thanks for sharing at Less is More!

    BeantwoordenVerwijderen