Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 13 september 2017

You make me smile

Alle stempels komen ook nu weer uit de Colorful Seasons. En die Berry Burst kleur vind ik echt super en heb die ook voor dit kaartje weer gebruikt. De bladeren stempelde ik in Old Olive. Ik deed eerst een blad stempelen en vervolgens er vlak naast nog een keer maar dan zonder mijn stempel opnieuw te beïnkten. Daardoor krijg je wat meer diepte in de kaart. De tekst (een wat bloemetjes en blaadjes) stempelde ik op een restje Whisper White en stanste die uit met de ovale Stitched Framelits Die.
Al met al is dit een heel fris kaartje geworden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten