Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 24 juni 2017

Challenge bijdrage

Tussen alle hectiek door even tijd gemaakt voor een CAS kaartje voor de Less is More Challenge. Gelukkig hebben ze deze week een schets die je moet volgen dus ik hoefde niet zo na te denken. Komt goed uit want het gaat momenteel hard achteruit met mijn moeder dus ik ga zo direct weer haar kant op.



En de te volgen schets:

7 opmerkingen:

  1. Fabulous card for the LIM challenge

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This looks great, Ankie! Very stylish with the rounded corners, and the colours and shapes in the design give so much visual interest while still being perfectly CAS overall. Nicely done! Thanks so much for playing along with us at Less is More :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, elegant zo. De bloemen in de pot vind ik geweldig, heel mooi gedaan.
    Heel veel sterkte met je moeder.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a pretty, summery design, Ankie! Love the fresh colours and that focal floral image too. Thank you for joining us at Less is More this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super pretty floral design Ankie and such beautiful colours too. A superb take on the challenge and thanks for joining us at Less is More this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is beautiful. Great bold colors.

    pjs-projects.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen