Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 15 oktober 2016

Vlinders

Ik had laatst opnieuw een bestelling voor vlinderkaarten. Degene die ze bestelde had eerder al de tekst aangeleverd die ze erop wilde en die maakte ik dus op de computer. Deze mevrouw houdt erg van de kleuren blauw en paars, en uiteraard verwerk ik de wensen van mijn klant op de kaartjes. Dit kaartje stempelde ik in de kleuren Marina Mist en Night of Navy. Voor de achtergrond gebruikte ik de Playful Backgrounds set van SU. De grote vlinder komt uit de Butterfly Basics en knipte ik handmatige uit (ik heb helaas niet de passende framelits) en de kleine vlinders komen uit de Papillion Potpouri. Het gestreepte randje rondom de kaart tekende ik handmatig met de Night of Navy marker. Een paar kleine parels en een bijpassend gekleurd bakerstwine maken het geheel compleet.


1 opmerking: