Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 2 juni 2016

Dank je wel

Vorige week ben ik met o.a. onze dochter naar een chocolade workshop geweest bij de Berekuil in Ouderkerk aan den IJssel. Deze workshop was een cadeautje voor mijn verjaardag afgelopen april. Dit was voor mij zeker al de vierde keer dat ik ging, maar het blijft zo leuk (en vooral ook lekker) om te doen. Van mij mag ze me dit volgend jaar weer voor mijn verjaardag geven. Na afloop neem je dat wat je gemaakt het mee naar huis en kun je nog dagen nagenieten en snoepen.
Maar goed, om haar hiervoor te bedanken maakte ik speciaal voor haar dit kaartje.


Ze noemen dit een zgn. curtain fall kaart. Door het vouwwerk lijkt het ook echt net een gordijntje.
Ik nam een basiskaart in de kleur Blushing Bride. Daarop komt een stuk vellum dat net iets kleiner is gesneden dan de basiskaart. Via Pinterest heb ik uitgezocht hoe je zo'n gordijntje kunt vouwen en dit plakte ik op ongeveer een derde vanaf de bovenkant op het vellum. Met een reepje cardstock in de kleur van de basiskaart maakte ik een reepje om over de bovenrand van het designpapier te plakken voor een nette afwerking. Daarna met de Botanical Builder framelits een aantal bloemen gestanst en erop geplakt. Het tekstje had ik nog in mijn laatje met restantjes liggen en kwam goed van pas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten