Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 16 november 2015

Een cadeautje voor een jarige collega

Vorige week was mijn lieve collega Lisanne jarig en aangezien zij dol is op herten en hertengeweien wilde ik daar iets leuks mee doen voor haar om te geven. Ik vond bij toeval bij Maaike een doosje met paperclips in de vorm van een hertenkop. Gelukkig had zij voldoende op voorraad dus ik kon een doosje van haar overnemen. Eenmaal thuis wilde ik met het mooie zwart/wit kerstpapier van SU waar o.a. een vel met geweien bij zit iets doen. Met Square box thinlits maakte ik een doosje waar het cadeautje precies in paste. Daarna een labeltje gemaakt met een pons en daar ook weer de geweien op terug laten komen. Gecombineerd met goudkleurig lint en de verjaardagswens in goud embossing maakte het compleet. En je raadt het al: Lisanne was helemaal blij met zowel de verpakking als met de inhoud. De inhoud ben ik vergeten op de foto te zetten maar uiteraard heb ik het cadeaudoosje wel voor jullie ter inspiratie.


1 opmerking: