Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 9 september 2015

Happy Feet?

Vorige week donderdag hadden we met de DT leden van Scrapmydream een teamavond, waarbij we allemaal mochten kennismaken met de producten van SU uit de nieuwe najaars-/ kerstcatalogus. Zonder vooropgezet plan zijn we individueel aan het freubelen geslagen. Gewoon om te kijken wat je er zoal mee kunt doen.
Ik was zelf niet vanaf het begin heel erg enthousiast over deze nieuwe producten, maar na die avond heb ik toch een paar favorieten gevonden. Waaronder de set Snow Place. Ik was al wel helemaal weg van die pinguin in de catalogus, maar om nu een set aan te schaffen voor 1 stempel ... Maar ik heb gezien wat de mogelijkheden zijn met deze set en de bijbehorende framelits en ik ben òm :-)
Dit is het kaartje dat ik met de pinguins maakte en daarbij heb ik ook de binnenkant mee gestempeld.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten