Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 24 september 2014

Scr@p-Cards Challenge

De Scr@p-Cards Challenge is deze keer een felicitatiekaart voor een man. Ik zag deze uitdaging vanmiddag op de blog, terwijl ik net vanochtend een felicitatiekaart voor een man had gemaakt omdat ik bijna door de voorraad heen was. Die kan dus meteen mooi met deze uitdaging meedoen.
Ik heb het nieuwe papier van SU gebruikt alsmede de snapshot stempelset. En met een stans van Tim Holz heb ik een filmroldeel gestanst. Een lekkere stoere kaart dus.



3 opmerkingen:

  1. Hoi Ankie
    Wat een prachtige mannenkaart....heel mooi die stiklijntjes en prachtige tekst! Dank je wel voor het mee doen met deze hele mooie kaart bij de Csr@p-Cards challenge!
    Groetjes DT lid Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ankie
    prachtige mannenkaart heb je gemaakt in mooie kleurtjes en hele leuke details heb je gebruikt
    Dank je wel dat je meedoet aan de scr@p-cards challenge
    Ook ben ik jou gaan volgen
    hele fijne dag verder
    lieve groetjes DT-team lid Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart zeg!! Mooi dat rode filmroldeel.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen