Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 30 augustus 2014

Thinking of you

Mijn bijdrage voor de Less is More. Even snel plaatsen tussen de bedrijven door. Vandaag heb ik mijn kleinzoon van 3 en mijn kleindochter van 8 maanden te leen. Papa en mama moesten naar een feest en dus mogen de kids gezellig bij oma logeren. Errug leuk maar ook wel lekker druk. Het kaartje had ik vanochtend gemaakt voordat ze kwamen maar nog geen tijd gehad om te plaatsen. Dus nu even de gelegenheid te baat genomen. :-) Het thema van deze week is: by the seaside.



Mijn andere kleinzoon (2,5) kwam vanochtend net binnen toen ik dit kaartje maakte en die vond dat het  een eendje was dat hier op de paal zat en moest erg om lachen. Volgens mij is het trouwens een grote meeuw of zoiets. Maakt niet, hij vindt hem leuk.


9 opmerkingen:

  1. Enig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This looks super Ankie, I've had my grandchildren here for the last week... it is difficult to get cards made with them here!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute image Ankie and great colouring
    Thanks so much for sharing and taking part.
    Sarah xx
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super design, love the bird.
    Lynne xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such an adorable seagull, Ankie! Very CAS and lots of white space!! Hugs, Darnell

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vogel! En een super "crisp"kaart! Mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen