Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 31 mei 2014

More than one stamp

Dat is het thema deze week bij Less is More. Laat ik nu net gisteren een kaartje gemaakt hebben dat perfect bij dit thema past.

Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset Fishing Around, de stempel Hardwood en de teks is uit de set Four You, allen van SU.


8 opmerkingen:

  1. Such a fun card Ankie - I love it!
    Margaret x (LIM Guest Designer)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is super fun Ankie!
    Love this card!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super stamping Ankie!
    Thank you for joining us this week at Less is More
    Anne LIM Designer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een hele mooie! Zag 'm bij LIM en moest 'm even van dichtbij bekijken... Wat een leuk idee die Hardwood met een patrijspoort! Fijne zondag verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A wonderful, fun and trendy card with great stamping
    Thanks so much for sharing and taking part.
    Sarah xx
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  6. this is so cute anke
    Thanks for joining us at Less Is More
    Jen xx

    BeantwoordenVerwijderen