Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 19 april 2014

Get whale soon

De Less is More uitdaging deze week is een CAS kaartje (!) met iets wat jou als maker van het kaartje blij maakt. En deze walvis vind ik eigenlijk altijd wel een glimlach waard. Ik vind het zo'n schattig beestje zo. Ik heb hem ook al meerdere keren gebruikt om iemand te feliciteren die haar zwemdiploma heeft gehaald. En de gedachte dat iemand zich als een vis in het water voelt is een teken dat iemand lekker in zijn vel zit en blij is. En dit kaartje is bedoeld om iemand beterschap te wensen zodat diegene zich uiteindelijk ook weer als een vis in het water mag voelen.


13 opmerkingen:

  1. This is a sweetie Ankie!
    Thanks so much
    Chrissie
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The whale is adorable Ankie, love the way you made the waves.

    Have a great weekend.

    Warm hugs
    Maarit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love it, certainly made me smile Ankie, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute card - this would make anyone smile :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable card Ankie, making me smile
    Happy Easter and thanks for your LIM entry.
    Anne
    Less is More Designer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love the whale
    Thanks for joining us this week
    Jen xx
    Less Is More

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I've always had a soft spot for this whale - great card Ankie!

    BeantwoordenVerwijderen