Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 19 maart 2014

Zo dan ... dit was een pittige challenge hoor

Hoi allemaal,

De challenge van Cards en Scrap deze week is goed pittig hoor. De opdracht is om een 30 x 30 vel designpapier te gebruiken (mag dubbelzijdig en ook dubbelzijdig gebruikt worden) en er dan zoveel mogelijk kaartjes mee te maken en zo min mogelijk snijverlies over te houden. Daar ben ik gisteren eens even voor gaan zitten en het is gelukt hoor. Ik heb uiteindelijk een reepje papier van nog geen cm breed en ca. 9 cm lang weg moeten gooien. Is dat zuinig of niet? Ik zag bij de voorbeelden dat de dames er zulke mooie fotoblokjes van hadden gemaakt maar dat lukt mij helaas niet. Daarom maar een rijtje met foto's.

Zo heb ik mijn papier verdeeld in blokjes en reepjes etc.


En dit zijn de kaarten die ik ermee gemaakt heb.


Twee 10 x 10 cm kaartjes:


En een serie "normale" maat kaartjes:




Zo zie je maar dat je toch hele verschillende kaartjes krijgt door andere kleuren basiskaarten te gebruiken en andere stempels, en de voor en achterzijde van het papier te gebruiken. Een leuke en leerzame challenge dus.

10 opmerkingen:

  1. Zo, knap gedaan hoor en snel!
    Kaarten zijn allemaal erg leuk geworden.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo hé, jij bent snel met deze pittige opdracht, Ankie.
    Leuke serie kaarten heb je gemaakt.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart.En dat allemaal uit een vel papier.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Ankie jij bent snel met deze pittige uitdaging!! Wat een leuke en vrolijke serie kaarten! Bedankt voor het meedoen bij Cards and Scrap.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat is supersnel!!! Leuke serie kaartjes!

    Leuk dat je meedoet met de cards&scrap challenge!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idd super snel!! Haha en wat zijn ze leuk!
    Leuk dat u zo enthousiast meedoet met onze Cards&Scrap Challenge!
    Groetjes Ciske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is je heel errug goed afgegaan Ankie.
    Ik ben het met je eens hoor, dit was wel een heel pittige challenge.
    Hartstikke leuk dat je weer mee hebt gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooi gedaan Ankie.
    En ontzettend leuk dat je met deze pittige uitdaging mee doet.
    Groetjes Aletta
    Cards & Scrap challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker een pittige uitdaging, maar jij hebt er wel weer iets leuks van gemaakt, Ankie!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen