Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 8 februari 2014

En nog maar weer een uitdaging

Dit keer van Less is More. Het thema is alles mag als het maar een one-layer-kaartje is. Laat ik nu net gisteren mijn SU bestelling hebben binnen gekregen waaronder de stempelset Wetlands. En toen ik de uitdaging las vanochtend, heb ik die even op me laten inwerken en idee kreeg steeds meer vorm. Dus een kwartiertje geleden ben ik er eens even voor gaan zitten en heb dit ervan gemaakt.


12 opmerkingen:

  1. een mooie kaart, je hebt een mooi tafereeltje gestempeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs mooie kaart Ankie! Gaaf hè die Wetlands set en zeker wanneer je hem helemaal voor niets hebt kunnen bemachtigen! ;-)
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Ankie! Heel mooi stempelwerk en een stijlvol en elegant resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a really beautiful card Ankie! Vicky x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love this stamp set, you have made a fab card with it Anke.
    Thanks so much
    Chrissie
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card ...love the little sandpipers

    BeantwoordenVerwijderen
  7. so beautiful....looks warm and cozy especially since I am buried under snow right now.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is beautiful, love the colours x

    BeantwoordenVerwijderen