Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

vrijdag 21 februari 2014

Birthday greetings

Hallo allemaal, op deze (vooralsnog) druiligere vrijdagochtend heb ik weer een kaartje gemaakt voor de SU-per challenge van deze week. De opdracht is om een tag te verwerken. Dat mag een op zichzelf staande tag zijn, maar je mag hem ook verwerken op een kaartje of cadeautje, of nou ja, wat je zelf maar kunt bedenken, als de tag maar duidelijk zichtbaar is.
Ik heb een mannenkaartje gemaakt en daarvoor heb ik gebruikt:

- een restje designpapier uit de restantenbak
- een restje SU papier met golfjes uit dezelfde bak
- een reepje blauw dubbelzijdig designpapier voor de vlaggetjes (ook van SU)
- de nieuwe tag punch van SU
- de stempelset Oh whale met bijbehorende framelit - de vissen zijn gestempeld in Smoky Slate
- de kleine vlaggetjespons van SU (uit de Sale-a-Bration folder)
- en wat rhinestones om de boel iets fraaier te maken, en een stukje donkergrijs/zwart SU lint voor tag




4 opmerkingen:

  1. Een leuke, stoere mannen/ jongenskaart. Leuk dat je meedoet met de SU-perchallenge. Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij leuk geworden! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem helemaal te gek. Lekker speelse kaart geworden, ook erg geschikt voor jongens inderdaad. Bedankt voor het meespelen met SU-per Challenges.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen