Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 13 februari 2014

Bijdrage SU-per challenge

Hoi, daar ben ik nog een keer. De uitdaging van de SU-per challenge van deze week is een kleurenuitdaging


Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset Off the Grid in crumbcake gestempeld, Gorgeous Crunch stempel in de kleur Pool Party gestempeld, van crubmcake cardstock een tag gemaakt met de tag topper punch, en wat vlinders geponst met de twee vlinder ponsen van SU (een grote en kleine vlinder). Vervolgens nog wat rhinestones erop en de hoekjes aan de rechterzijde van de kaart afgerond.


4 opmerkingen:

  1. Kaart is goed gelukt, leuke uitdaging, ik heb de kaart ook al klaar, moet alleen nog op de foto gezet worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge.
    Groetjes, Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met die schuine tag en dat afgeronde hoekje. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart weer Ankie. Gezellig dat je meedoet met onze SU-per uitdaging.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen