Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 23 december 2013

Sweet baby

In deze kersttijd waarin we de geboorte van Jezus herdenken en vieren heb ik maar een geboortekaartje gemaakt. Ik ben hard bezig om mijn kaartenvoorraad uit te breiden omdat er in maart weer een bazaar plaats gaat vinden bij ons in de kerk. En dus ben ik op zoek naar allerlei leuke maar niet te ingewikkelde kaartjes die ik dan kan verkopen voor het goede doel. Afgelopen week ben ik daarmee begonnen en dit is een van de eerste kaartjes die klaar liggen. Het bloemetjespapier komt uit een tijdschrift voor kaarten dat ik nog had liggen en wat ik erg schattig vond. Alleen lijkt op de foto het lint wat ik gebruikt wel oranje terwijl dit toch in het echt, net als het hart de kleur Melon Mambo heeft. Kennelijk door de glansdraad in het lint is het licht van de camera wat meer gevangen waardoor het kleurverschil is ontstaan.


1 opmerking: