Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 25 december 2013

Een kleindochter geboren

Vanochtend om 08.13 uur is onze kleindochter Elize geboren. Ze weegt 3275 gram en doet goed, en ook haar papa en mama.
Er is echter een maar... Elize is geboren met het syndroom van Down en heeft dus wat extra zorg in haar rugzakje meegebracht. Desondanks zijn we dankbaar voor dit bijzondere kerstkadootje en na een bezoek aan haar en haar papa en mama hebben wij haar in ons hart gesloten.

11 opmerkingen:

  1. Uit Liefde geboren, zo teer en zo klein,
    ook al ben je dan anders, dan de meeste baby's zijn,
    De Liefde gaat niet over en wordt alleen maar meer!
    Weet dat iedereen van je houdt en trots op je is, telkens weer!
    (overgenomen van internet, maar zo ontzettend waar! en ik kan het weten)
    xoxo Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met jullie bijzondere Kerstkindje en kleindochter Elize!
    xoxo Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter. Een heel speciaal klein wondertje om veel van te houden!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! Van harte gefeliciteerd met jullie kleindochtertje! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd met jullie kleindochter!! Merry Christmas!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das pas n mooie kerst! Van harte gefeliciteerd!!

    Groetjes vera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Ankie met jullie kleindochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Ankie met jullie kleindochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullie kleindochter. groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met de geboorte van de kleine Elize. Ik wens jullie toe dat je vele mooie momenten met Elize als kralen aan een ketting zult kunnen rijgen, zodat het een megamegemegamegalange ketting wordt. Koester haar, omarm haar. Ze is een parel in Gods hand.
    Groetjes van Betty en Gert.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. van harte gefeliciteerd.
    Wees trots op je kleindochter, want kinderen met een beperking zijn schatjes en je krijgt er heel veel liefde van terug.

    BeantwoordenVerwijderen