Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 18 december 2013

A star is born

Daar ben ik nog een keer vandaag. Ik wil met dit kaartje meedoen bij de Cards en Scrap van deze week waarbij vooral glitters flink aanwezig moeten zijn op je kaart of projectje.
Ik heb gekozen voor een geboortekaartje voor een jongetje waarbij ik met de Gorgeous Crunch (ja, sorry, alweer) de achtergrond heb gemaakt in de kleuren Crumbcake, Pool Party en Marina Mist. Vervolgens een grote ster gestanst uit het supergave glitterpapier van SU. Daarop een stempeltje van twee babyhandjes in de kleur Marina Mist. Toen nog een ster uitgestanst in de kleur Crumbcake en daar de tekst op gestempeld van a star is born. Nog wat hele kleine sterretjes geponst en die op de achtergrond verwerkt.
Wat vinden jullie ervan?


5 opmerkingen:

  1. Een hele moie geboortekaart. heel stijlvol. Gemaakt met prachtige stempels. de kaarten hieronder zien er ook geweldig uit!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm leuk! Erg toepasselijk voor een kind dat in deze tijd geboren is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ankie,
    Bedankt voor uw deelname aan onze Challenge deze week bij Cards & Scrap. Ik vind hem heel erg mooi! En super leuk als geboorte kaartje!!
    Groetjes xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er een mooie kaart van gemaakt.
    Fijn dat je meedoet met de uitdaging van Cards & Scrap.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat leuk gedaan!! Mooie kaart, Ankie !
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards&Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen