Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 28 augustus 2013

Hoera, twee jaar

En om nog maar even in de vrolijke kleurtjes te blijven: ik kreeg een verzoekje van een van mijn schoondochters om met het ingekleurde plaatje wat zij bij mij tegenkwam, een kaartje te maken voor een kindje in haar familiekring dat twee jaar wordt volgende week. En daar kon schoonmama geen nee tegen zeggen natuurlijk :-). En dit is het geworden en ik begreep dat het in elk geval bij mijn schoondochter in de smaak is gevallen.


4 opmerkingen:

  1. natuurlijk is de kaart bij je schoondochter in goede smaak gevallen, hij is toch ook weer heel erg leuk.
    fijn dag
    Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een schatje! Heel lief en mooi!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is ook goed te begrijpen hoor dat de kaart bij je schoondochter goed in de smaak is gevallen, ik vind 'm ook súperleuk. Echt een kaart om vrolijk van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen