Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 24 juni 2013

Beterschap

Zomerkoninkjes, een heerlijke traktatie om deze tijd van het jaar. Maar een van onze zwangere schoondochters was zo misselijk de eerste paar weken dat ze zelfs deze lekkernij niet binnen kon houden. Om dat leed hopelijk wat te verzachten had ik voor een kaartje gemaakt met een aardbei erop, zodat ze in elk geval wel naar aardbeien kon kijken. Het idee van het aarbeitje om zo te maken kwam van mijn dochter die op de site "welke.nl", hele leuke knutseldingetjes zoekt voor kinderen. Daar kwam zij dit aarbeitje tegen met een beschrijving erbij. Je neemt een hartenpons en ponst een rood hart. Dan pak je een klein bloemetjesponsje (de mijne komen van de markt en heb ik echt al jaren) en ponst een groen bloemetje. Dat bloemetje plak je bovenaan in het lage deel van het hart en je hebt je aardbei. Alleen dat vond ik dan weer net niet natuurgetrouw genoeg dus ik heb met een zwarte stift nog wat pitjes getekend.
Onze schoondochter vond het een leuke kaart en was er blij mee. Gelukkig gaat het overigens nu weer goed; de eerste twaalf weken zijn achter de rug.


4 opmerkingen:

  1. Mooie stijlvolle kaart Ankie,

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het beter gaat met je schoondochter. Attent van jou om dan zo'n mooi aardbeienkaartje te maken voor haar! Die site ga ik eens bekijken, als juf altijd handig om knutselideetjes op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee, om zo een aardbei te maken, krijg er gelijk trek in

    BeantwoordenVerwijderen