Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 4 mei 2013

Zeg het met bloemen - SU-per challenge bijdrage

Hoi allemaal,

Vandaag maar weer een bloemenkaartje. Het toeval wil dat ook bij de SU-per challenge van deze keer gevraagd wordt om een kaart waarop je heel duidelijk bloemen hebt gebruikt. Nu dat is voor deze dame geen probleem hoor. Ik heb zulke prachtige stempels van SU met bloemen, daar kun je altijd wel kaartjes mee maken. Ik heb deze keer gekozen voor de stempelset Elements of Style. Daarvan heb ik de grote bloemtak met Close to Cocoa inkt gestempeld en daarna heel voorzichtig ingekleurd met copics. Ik had nog een mooi designpapier liggen van London Market -notting hill. Een beetje vintagepapier dat ik heel geschikt vond voor de achtergrond van dit kaartje. En ik had een klein stukje breed oudroze lint van SU liggen dat precies paste. Ik heb alle onderdelen gesponst met een spounchedouber (SU) en Close to Cocoa inkt.
Een paar plakparels uit eigen voorraad en een neutraal tekststempeltje.
Dit kaartje is tevens mijn bijdrage voor het Scrapmydreamblog waarvan ik op zaterdag de eer heb deze te mogen verzorgen.
Ik hoop dat jullie ook deze keer weer een reactie willen achterlaten, die lees ik altijd met heel veel plezier.
Voor nu wens ik jullie een goed weekend en dan is hier mijn kaartje.




7 opmerkingen:

  1. schitterend, echt heel mooi.
    jij ook een fijn weekend
    Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ankie,

    Hele leuke kaart heb je gemaakt.

    Fijn weekend,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart! Die bloemenset komt steeds hoger op mijn verlanglijst. Dankjewel voor het meedoen aan de SU-perchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart is dit, heel mooi uitgewerkt. Er staan trouwens meer heel originele kaarten op je blog. Ik kom nog eens rondkijken. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat heb je de elements of style mooi ingekleurd! Erg mooi kaartje geworden. Bedankt voor het meespelen met SU-per challenges.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen