Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 11 april 2013

Uitdaging Bij Oma Dee

Een tweede kaartje vandaag. Dit keer een kaartje n.a.v. de schets van Bij Oma Dee. Had vandaag op mijn werk niet zoveel te doen dus zat ik wat te surfen op het internet en vond deze schets. Vervolgens heb ik er de hele dag over na kunnen denken wat ik ervan ging maken en toen ik wat vroeger thuis was dan anders heb ik dit kaartje in elkaar gezet.



De foto is niet zo helder als dat ik zou willen maar dat komt door het weer. En een foto maken als het licht aan is, is ook niets dus dan maar zo.


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart.
    Leuk papier en schets.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke schets, en de kaart is zeer geslaagd, waar zo'n rustig dagje op het werk al niet goed voor is.
    groetjes en fijne avond
    Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje jij bent snel ;) Superleuke kaart geworden!
    Gezellig dat je meedoet met de schets uitdaging!

    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, kleuren erg goed bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge Ankie, dat heb je snel gedaan! Vind je kaartje heel leuk geworden, schattige stempeltjes. Gezellig dat je meedoet met de schetsuitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat krijg je als je het op je werk niet zo druk hebt, dan gaan de creatieve ideeën met je aan de haal, en zie hier het resultaat! Vind h'm onwijs leuk geworden! Tof dat je meedoet bij Oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart is dit geworden. Leuk die stempeltjes met de lieveheersbeestjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen