Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 18 maart 2013

Happy birthday

Nog maar eens een mannenkaartje. Hoewel... ik denk dat dit voor een vrouw ook eigenlijk best wel kan. Nou ja, ik zie wel. Ik heb met diverse kleuren inkt van SU de achtergrond in een soort regenboogeffect beïnkt. Daarna HB gestempeld en vervolgens met een mooie stans uitgeponst en het randje gesponst met dezelfde kleur rood als de stippen, en op de kaart geplakt. Met een Corner Chomper de hoekjes aan de rechterzijde van de kaart afgerond, een stukje bakerstwine en meer heb ik niet gedaan. Wel lekker vrolijk toch?


7 opmerkingen:

  1. Je gaat lekker met de mannenkaarten ;-)

    Mooie kaart, prachtig die heldere kleuren.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart,vrolijke kleuren, echt heel leuk.

    Fijne dag,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart, Ankie en deze kan inderdaad ook voor een vrouw.
    Nog een fijne maandag

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie chique kaart Ankie! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij kan deze kaart inderdaad voor zowel een man als een vrouw! Errug leuk!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen