Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 16 maart 2013

Er is er één jarig

Hoi allemaal,

Vandaag weer eens een mannenverjaardagskaartje. (Mooi woord voor galgje...) Ik had voor mijn werk weer wat mannenkaarten nodig en één van de kaartjes die ik maakte was deze. De stempel is van SU en is een al wat ouder exemplaar, maar hij blijft fijn voor mannenkaarten. Ik heb hem eenmaal afgedrukt toen die net beïnkt was en vervolgens nog twee keer waardoor het lijkt of hij in beweging is. De inkt die ik gebruikt heb is Close to cocoa van SU en op speciaal verzoek heb ik wel een Nederlandstalige tekststempel gebruikt. Het bruine cardstock (SU) heb ik uitgestanst met een Big Die (SU) Nog een paar parels uit eigen voorraad en een handmatig stiksellijntje getekend, en klaar was Ankie. Dit kaartje vindt je ook terug op ons Scrapmydreamblog.
Vinden jullie het wat?


5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Ankie, super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi ankie,

    Gelukkig is er vanmiddag een monteur gekomen dus mijn pc doet het weer!!! Erg mooi kaartje ankie!!! Erg mooi ook zo met die oude randjes!!1

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke mannenkaart, Aukje. Je ziet er echt de beweging in, een idee om mee te nemen. Verder heb ik het de laatste 2 weken te druk gehad om te bloggen maar hier heb ik wel heel veel in te halen. Je hebt veel mooie dingen gemaakt maar er zijn er tocht een paar bij waar ik iets over wil zeggen. Je Dancing queen die ziet er gewoon super vrolijk uit. Je kaartje van 6 maart heeft mooie kleuren en de dikke knuffel heeft dan weer schitterend papier. Je mannenkaart van 8 maart is leuk en grappig. Dit naast het feit dat ze ook allemaal prachtig zijn natuurlijk. Zo ik ben blij dat ik helemaal up-to-date ben op je blog.

    Nog een fijne zondag

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Ankie! Echt een mannenkaart!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen