Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 21 maart 2013

DWYT 182 alweer

Vandaag is het alweer uitdaging nummer 182 bij het DWYT blog. Een kaartje dus weer met allemaal restantjes. En omdat gisteren officieel de lente is begonnen (hoewel ik gisteren toch echt nog sneeuw zag vallen hier in Rotterdam) heb ik er een vrolijk voorjaarskaartje van gemaakt.


Behalve de restjes designpapier die op en rond mijn bureau liggen lag er ook nog een afdrukje van een Bildmalarna stempel dat ik nog niet had ingekleurd. Dus die heb ik ook meteen maar op dit kaartje verwerkt. Ze is een bloemetje uit haar boeketje verloren dat achterop haar fietsje zit. Heb je dat gezien? Dat ligt nu ineens op het kaartje alleen te wezen :-). Ik zie regelmatig dat er dames zijn die op hun kaartjes wat pareltjes zetten rondom het plaatje en ik wilde dat ook eens proberen. Het geeft echt een heel grappig effect.
Het afdrukje is overigens ingekleurd met copics.

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart; Ankie. De restjes papier passen mooi in het geheel.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Ankie,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh what an adorable, gorgeous card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatje. Erg leuk

    liefs San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het weer een toppertje Ankie, hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wilde maar dat het voorjaar nu eens écht begon! Maar ... dit kaartje is tenminste lekker zonnig!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen