Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 19 januari 2013

Welcome little one

Afgelopen week heb ik weer eens wat zitten experimenteren met 'eenvoudige' kaartjes. Als het goed is komt er in 2014 weer een bazaar bij ons in de kerk en dan heb ik altijd een kraam met kaarten en dus heb ik ook veel nodig. Dan wil ik van alles wat hebben en dan is het ook wel handig als daar in een korte tijd veel kaartjes voor gemaakt kunnen worden, dus zonder al teveel tijd per kaartje, maar wel zodanig dat ze ook leuk zijn. Nu weet ik uit ervaring dat in ieder geval de geboortekaartjes altijd als eerste uitverkocht zijn, dus daar ben ik dan nu maar vast naar op zoek. Deze keer heb ik het ook simpel gehouden qua kleuren. ik heb gebruik gemaakt van de SU inktkleuren tempting turkoois en saharasand. Het hemdje is gewoon drie maal naast elkaar gestempeld en met een brush met tempting turkoois heb ik de sterren op de hemdjes ingekleurd.  De vlaggenlijn baby heb ik al een hele poos liggen maar nog maar heel weinig gebruikt, dus hoog tijd.



6 opmerkingen:

  1. Zeker leuk snel kaartje,maar je hebt nog een heel jaar toch?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jawel, uiteraard heb ik nog een jaar, maar de voorraad moet wel gemaakt worden worden want ik moet toch meer dan 100 kaarten zeker wel hebben. En dan heb ik natuurlijk ook voor mijn eigen mensen ook kaarten nodig. Vandaar dat ik altijd een jaar van te voren al begin met dingen proberen en alvast Part te leggen hiervoor, anders moet ik op het laatst zo gaan stressen. Dank je wel voor je reactie en fijn weekend, Ankie

      Verwijderen
  2. Hi sweetie this is just gorgeous love the colours, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje leuk dat je nu al bezig bent voor 2014.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Ankie, en ik lees hierboven dat je er toch wel zeker 100 moet maken dan is het inderdaad heel verstandig om nu al te beginnen. Ziet er superleuk uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje Ankie! Zal best wel weer verkopen op de bazaar!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen