Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 23 januari 2013

Vandaag is het onze trouwdag

Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje dat ik speciaal voor mijn man maakte i.v.m. het feit dat het vandaag onze trouwdag is. Het is vandaag precies 33 jaar geleden dat wij elkaar trouw beloofden, en trouw dat zijn we nog steeds. Ik heb een mooie stans gebruikt en daarbij de favoriete kleur van mijn man: rood. Geen cute stempels want daar is hij over het algemeen niet zo van. Het kaartje heeft hij inmiddels gekregen en hij was er erg door verrast en blij mee.


6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie 33ste trouwdag Ankie. wat een schitterend kaartje heb je voor hem gemaakt, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Ankie. Schitterend kaartje
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ankie,

    Gefeliciteerd met jullie 33 jarig huwelijk.
    En hoop nog vele gelukkige jaren samen.
    Je hebt een hele leuke kaart gemaakt voor je man.
    Heel orgineel.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met jullie 33 huwelijk.Mooi kaartje heb je voor man lief gemaakt!!!!Mooi model .groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met jullie 33-jarig huwelijk!
    Dat er nog maar vele bijzondere jaren mogen volgen!
    En een prachtig kaartje, Ankie!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen