Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 22 januari 2013

Ekef 151

Hoi allemaal,

Vanochtend zag ik de nieuwe uitdaging van Elke Kaart Een Feestje en daar werd ik zo blij van. Je moet van rest-reepjes papier je eigen designpapier maken. Yes, dacht ik toen, dat is heel erg leuk, dat heb ik al vaker gedaan dus dat moet lukken. Vanavond ben ik er even voor gaan zitten en wat denk je ... natuurlijk is het weer gelukt. Zeg nu zelf: dat is toch gaaf, restjes opmaken en toch een hele vrolijke kaart krijgen daardoor.


Juist omdat de achtergrond daardoor wat drukker werd, heb ik naar voren toe de kleuren steeds rustiger gehouden. Ik heb er ook geen tekst op gezet zodat het kaartje voor meerdere gelegenheden gebruikt zou kunnen worden.

9 opmerkingen:

  1. Wat een liefie zeg!! Mooi gemaakt!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt!!moet zelf de restjes ook eens gaan bewaren.kun je toch nog mooie kaarten mee maken als ik jou kaart zo zie.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super gelukt Ankie, ik vind het er prachtig uitzien. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zie je maar wat voor mooie kaart je kan maken met restjes papier, heel leuk.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je er van gemaakt en vrolijk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi ankie,
    Wat heb je dat gaaf gemaakt!
    Mooie met die vlinder

    groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi gedaan!! Mooie kleurtjes! leuk dat je meedoet bij EKEF!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met hele mooie vlinder.


    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige vrolijk gekleurde kaart.

    Leuk dat je mee doet met onze challenge.

    Groetjes Aletta

    Elke Kaart Een Feestje

    BeantwoordenVerwijderen