Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 1 januari 2013

Een CAS beterschapskaartje

Hoi allemaal,

Om te beginnen wens ik jullie allemaal

EEN HEEL GOED 2013, MET VEEL LIEFDE, GEZONDHEID EN INSPIRATIE.

Vandaag niet teveel poespas, maar gewoon een CAS kaartje. Lekker snel klaar als je het inkleuren van de afbeelding niet meerekent. Een nieuw jaar, een schone lei en na alle herrie en knallen van gisteravond en misschien ook wel een kater van de champagne beginnen we heel rustig aan het nieuwe jaar.


5 opmerkingen:

  1. Ik wens je alle geluk, liefde, vriendschap, gezondheid en creativiteit toe in het nieuwe jaar,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart.
    Jij ook de allerbeste wensen voor het nieuwejaar.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuke kaart Ankie! En de beste wensen had ik je al gestuurd ;-)
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een prachtig kaartje Ankie, heel mooi gedaan zo.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart.en voor jullie ook de beste wensen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen