Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 5 december 2012

Bundle of joy

Op deze Sinterklaas woensdag een geboortefelicitatie. Dit staat al enige tijd in de wachtrij om te publiceren, maar die wachtrij is zo lang ...  Ik heb hier een lijstje naast me liggen met kaarten die ik gemaakt heb en soms ook al verstuurd, maar die nog wel geplaatst moeten worden. En weet je hoeveel bijdragen daarop staan? Ik heb ze net geteld en het zijn er maar liefst 22. En dan te bedenken dat als ik ook eenmaal ga zitten voor een kaartje, ik er in mum van tijd zo maar 4 of 5 klaar heb.  Dus het is echt niet zo dat ik elke dag een kaartje maak, maar twee of drie keer per week gelijk een aantal. En dan zet ik ze op de foto, en parkeer ze vervolgens op de computer om er zo mogelijk elke dag een van te publiceren.
Normaal gesproken probeer ik op de woensdagen een bijdrage te maken en te plaatsen voor Elke Kaart een Feestje, waarvan de uitdaging dinsdags bekend wordt, maar deze keer is het een schets (overigens wel een leuke schets) maar het thema is "kerstballen". Aangezien ik mijn kerstkaartjes al klaar heb en ik er nog zeker 10 in voorraad over houdt, heb ik besloten om deze keer niet mee te doen met de uitdaging. Mogelijk dat ik de schets nog wel een keertje ga gebruiken, maar deze week dus niet helaas. Ik vind het nl. altijd erg leuk om daaraan mee te doen. Dus voor die uitdaging dus even een weekje pauze.

Genoeg gepraat, nu mijn kaartje.
Het is een kriskroskaartje geworden met een afdrukje van Magnolia en wat papier dat nog in de restantenbak lag. Uiteraard is de baby ingekleurd met copics. Een kantje uit de voorraad en ik vond ook ergens nog twee belletjes die ik aan het strikje heb verwerkt.


Voor diegenen die vandaag nog Sinterklaas gaan vieren: ik wens jullie een hele fijne pakjesavond en veel plezier en hoop jullie snel weer op de blog te zien, dus dat je niet wordt meegenomen naar Spanje .... :-)

6 opmerkingen: