Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 22 november 2012

Tweede post van vandaag en tevens tweede kaartje uit de bestelling

Hoi allemaal,

Gisteren liet ik jullie het eerste kaartje zien uit een serie die besteld is voor mijn werk, namelijk een aantal kaartjes zonder tekst en die te gebruiken zijn voor allerlei omstandigheden. Neutrale kaartjes dus eigenlijk. De bedoeling was gisteren nog dat ik er 5 zou maken maar het worden er uiteindelijk 10 want dan kunnen we daar weer even vooruit. Bovendien vond ik het wel een hele uitdaging om neutrale kaartjes te maken die toch ook nog leuk/mooi zijn. Ik ben dus vooral ook overal op de blogs aan het kijken, vooral bij mensen die de zgn. CAS kaartjes maken. En hier is dan kaartje nummer 2


De eerlijkheid gebiedt zeggen dat ik dit idee had gezien op de blog van Simplicity. Uiteraard heb ik hier nog wel een eigen draai aangegeven door wat stiksellijntjes toe te voegen. Maar als jullie nog eens "snelle en mooie"  kaartjes zoeken, kun je bij haar veel inspiratie opdoen.

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad hele neutrale kaartjes die je voor alle gelegenheden kunt gebruiken, heel stijlvol Ankie, ik vind het mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig in zijn eenvoud! Erg mooi geworden en inderdaad heel stijlvol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een rustig kaartje kan ook erg mooi zijn zeg!!

    Super gedaan hoor!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje Ankie.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen