Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 4 oktober 2012

Hoera een jongen

Deze keer maakte ik van de DWYT uitdagingen schets een geboortekaartje. Iemand in mijn kennissenkring kreeg vorige een jongetje dus daar is dit kaartje ook heen gegaan. Het afdrukje is een gratis digi dat ik ooit ergens tegen kwam en dat ik wel heel mooi vond. Het is deze keer wel wat groot uitgevallen maar de volgende keer zal ik hem zeker wat kleiner printen. Dan is er wellicht nog wel meer mogelijk qua indeling. Maar ik ben voor nu heel tevreden met het resultaat hoor.


7 opmerkingen:

  1. Adorable sweet card, love that image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een kanjer van een kaart!! Heel erg mooi gemaakt en mooi vormgegeven Ankie!!
    Weer eens een toppertje

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat vind ik dit mooi gedaan zeg, zo mooi die stempel, ik smelt helemaal. Een schitterend kaartje. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart! Wat een mooie stempel! Prachtig gemaakt Ankie!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart!
    Ik weet zeker dat de ontvangers erg erg blij mee zullen zijn!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen