Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 18 oktober 2012

De beste breister laat wel eens een steek vallen, zo ook ik

Hoi allemaal,

Het is weer donderdag en dus tijd voor DWYT. Wat mij nu deze keer toch is overkomen:  had ik mijn kaartje als DT lid klaar, netjes in het daarvoor bestemde fotoalbum gezet, krijg ik vorige week ineens te horen dat ik niet goed opgelet had. Ik had me (dacht ik dus) keurig aan de schets gehouden maar had dus in het geheel niet gezien dat we een zeshoek moesten gebruiken. Ik had er dus gewoon een rechthoek van gemaakt en die wat schuin op de kaart geplakt. Helaas, voor mij, hoewel ... ik heb nu twee kaartjes in een klap en beide voor de kerst dus dat schiet op, moest ik dus opnieuw beginnen. Ik heb hiervoor heel grappig kerstpapier gebruikt van Jillybean Soup. Heel gaaf en hele leuke kleurtjes.

Het juiste kaartje is dus dit:


En dit was het kaartje waarbij ik niet goed had opgelet:


Ach, nu hebben jullie in één keer twee kaartjes om te bekijken en te reageren als je wilt.

5 opmerkingen:

  1. Hallo Ankie,

    Och dat kan gebeuren, we laten allemaal wel eens een steekje vallen hoor!
    Maar de twee kaarten vind ik heel leuk geworden.

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ankie,

    Wees niet getreurd want ze zijn beiden harstikke leuk!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha dat kan gebeuren inderdaad Ankie, maar zoals je zelf al zegt nu kunnen we 2 x genieten van een kaartje, ze zijn allebei supermooi. En gefeliciteerd trouwens met je 1e plekje bij Elke Kaart een Feestje, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ik vind ze allebei leuk! Kan gebeuren hoor Ankie!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen