Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 10 september 2012

We zijn er nog niet maar ...

Mijn man is gelukkig weer thuis. Alle onderzoeken hebben uitgewezen dat er in zijn hoofd niets mis is of mis geweest is. Aangezien ze in het ziekenhuis geen kostgangers houden mocht hij naar huis. Wel moet hij rustig aan doen, en gaan er nog diverse onderzoeken plaats vinden maar daarvoor hoeft hij niet in het ziekenhuis te blijven.

5 opmerkingen:

  1. Fijn dat je man weer thuis is !

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Ankie wat een schrik moet dat geweest zijn, gelukkig hebben ze niets gevonden in zijn hoofd. Fijn dat hij weer thuis is.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat hij weer thuis is Ankie.
    En dat ze niets hebben gevonden.
    Maar ja wat is het dan?

    Heel veel sterkte meis.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat hij weer thuis is! Nu maar hopen dat de rest van de onderzoeken ook meevalt, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zeg je, Cor moet het rustig aan doen? Hoe doet ie dat?
    Liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen