Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

donderdag 5 juli 2012

Tweede kaartje vandaag: uitdaging bij DP2 Mo Manning

Gisteren was ik vrij en heb ik lekker zitten freubelen terwijl mijn kleinzoon lag te slapen. Ik maakte met mijn nieuwe aanwinst - een stempel van Mo Manning - dit kaartje. Vandaag pas de foto's op de computer kunnen zetten en nu zie ik ineens bij DP2 een uitdaging staan met als titel: anything goes. Dus .... 1 en 1 is 3 en plaats ik dit kaartje vandaag als tweede blogpost.


Het manneke is ingekleurd met de volgende markers:
Gezichtje: E93, 51, 50
Haar: Y28, 23, 21, E44, 43
Pet en broek: B37, 34, 32 , W1
Sokjes: R46, 43
Shirt: W1
Schoenen: E49, 44, 43
Grond: E44, 43, 42, 41
Schaduw/lucht: BG000

8 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje is het geworden.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful card, I love all of Mo Manning images and these sailor boys are a favourite of mine .
    Your colouring is superb, thank you for your kind comments on my blog , I am now following you , you have a lovely style of crafting. Hugs Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje en wat een lief manneke zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ankie
    Mooie kaart vind het stempeltje super leuk.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ankie, via via ben ik op je blog terecht gekomen, en heb even bij je rondgeneusd, wat een leuke kaarten maak je, ik vind deze stempel ook helemaal geweldig. Ben meteen maar volger bij je geworden zodat ik nog vaak van je kaarten kan genieten.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Angie! What a sweet card! I agree, these sailors are definitely adorable! I love your card design...and your coloring is so pretty! Thanks so much for joining us this week at Mo's! Hugs. Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a lovely card....The sailor image is just adorable and beautifully coloured.
    Kathleen x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ankie, wat een gaaf kaartje! Helemaal terecht hoor dat mensen zo enthousiast reageren op jouw blog!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen