Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 30 juli 2012

Balen!

Goeiemorgen, Vandaag even geen kaartjes, en wellicht de komende paar dagen niet, want afgelopen zaterdag is mijn pc vastgelopen nadat ik een AVG virus update heb gedaan. Inmiddels is mijn pc in de kundige handen van mijn zoon, die ontdekt heeft dat meerdere mensen daar last van hebben, maar dat het te verhelpen zou moeten zijn. Nu woont mijn zoon in Zwolle en heb ik na een bezoekje daar gisteren mijn pc achtergelaten. Hij hoopt hem in de loop van de week weer aan de praat te krijgen zodat ik weer snel kan gaan bloggen. Tot die tijd zal het wel stil zijn op de blog, behalve die paar kaarten die ik gelukkig al had ingepland. Dit berichtje tik ik nu even op de ipad van mijn echtgenoot maar ja daar kan ik niet zo goed mee overweg als mijn laptop. Misschien dat ik het van de week toch ga proberen als het te lang gaat duren, maar nu weten jullie tenminste waarom het even stil blijft.

2 opmerkingen:

  1. Jeetje ik ga je missen!!
    Hopelijk tot snel!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is niet leuk, toch maar op de ipad als het te lang duurt.
    Hopelijk valt de schade mee, groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen