Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 6 juni 2012

EKEF 118

Deze week zoals gebruikelijk, aan het begin van een maand zo heb ik begrepen, is er bij Elke kaart een feestje een schets als uitdaging. Dit keer met als optioneel thema "Abraham of Sarah". Ik heb er dit keer voor gekozen om de optie niet te gebruiken omdat ik momenteel niemand in mijn omgeving weet die 50 wordt. Dus is het een gewoon verjaardagskaartje geworden volgens de schets uiteraard.


Het afdrukje is ingekleurd met de volgende copic nummers:
Gezichtje: E93, 51, 00
Huid: E51, 00
Labeltje aan de bloemen: G000
Haar: E15, YR24, Y28, 23, 21
Rozen: YG97, 95 (blaadjes en stelen), R29, 27, 24
Broek: RV04, 02, 00, 000
Bloesje: RV00, 000
Grondschaduw: C5, 3, 1, 00
Schaduw: W2, 1, 0, 00

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, Ankie!
    Ik vind die hartjesslinger wel weer heel gaaf gevonden!
    Toppie!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ankie,lief die stempel,mooi papier en kleuren.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, mooi zacht van uitstraling.


    Leuk dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Ankie,

    Leuke kaart geworden.

    Gr Linette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje, super mooie kleurtjes!!!
    Leuk dat je mee doet met EKEF.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi Ankie en wat een leuke hartjes banners heb je gebruikt zeg...
    Bedankt voor het mee doen met de challenge van elke kaart een feestje deze week!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen