Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 26 mei 2012

Drie kaartjes voor alle drie mijn kleinzoons één

Vandaag 3 kaartjes:  Ik had vorige week al een kaartje gemaakt met dit Mo Manning stempeltje als dank voor Maaike van wie ik dit als kadootje kreeg, maar het allerleukste vond ik dat ik nu voor alle drie mijn kleinzoons een eigen kaartje kon maken. Ik heb de oudste twee jongens het manneke met de trein gestuurd, allebei in de kleur die bij hen past en wat ze zelf ook regelmatig dragen. Die voor mijn jongste kleinzoon (hij is nu 5,5 maand) heb ik het meer baby stempel gepakt. Wel heb ik daarop zelf de naam stoer geschreven omdat hij heel vaak kleding van dit merk aan heeft.
Omdat het bericht anders wel heel lang wordt, heb ik dit keer geen kleurnummers van de copics genoteerd, maar mocht je het toch willen weten kun je me altijd mailen of via een reactie vragen stellen.

Deze is naar Mattias gegaan


Deze naar Tijmen


En deze naar Joël


Van hun respectievelijke ouders kreeg ik hele leuke reacties hierop, dus behalve dat oma veel plezier heeft beleefd aan het maken en versturen, is het aan de ontvangstzijde ook goed gevallen :-)

4 opmerkingen:

  1. woww geweldig mooie kaartjes, de digi's van Mo zijn echt mijn favorites, ze zijn altijd zo mooi getekend
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je schitterende kaarten gemaakt voor je kleinzoons Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ankie,

    Alhoewel stempelen niet mijn ding is zijn deze kaartjes schattig geworden, ik begrijp dat de kids er blij mee zijn

    Veel hobbyplezier

    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ankie,
    Ik kan me best voorstellen dat ze goed zijn ontvangen, want ze zijn alle drie hartstikke leuk!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen