Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 4 april 2012

VERJAARDAGSCANDY

Hoi allemaal,

Op 17 april a.s. hoop ik mijn verjaardag te mogen vieren en ter gelegenheid daarvan bied ik deze candy aan:


Wat moet je ervoor doen?
Stuur mij een zelfgemaakt verjaardagskaartje en uit de inzendingen zal ik een winnaar bekend maken op 18 april.
Als je me een mail (zie hierboven in het stukje over mij zelf) stuurt voor mijn adres zal ik je het antwoord via de mail geven, en zie ik reikhalzend uit naar de post :-)

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ankie,
    Ik wil meedoen en je verjaardagspost verzenden.
    Maar ik krijg geen mail verzonden naar jouw adres.
    Misschien kun je het wel naar mij sturen.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Monique, ik kan in jouw profiel geen mailadres vinden. Nu vond ik daarnet wel een mailtje van ene Monique maar ik denk niet dat jullie een en dezelfde persoon zijn. Een mailtje wordt wellicht makkelijker als je na post ipv - apestaartje - geen spatie gebruikt en het @ teken en dan de rest. Dat ik dit op bovenstaande manier in de header heb gezet komt omdat dan de diverse internetzoekmachines mij niet kunnen bombarderen met allerlei ongewenste email. Ik hoop dat het zo wel lukt.

      Verwijderen