Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

dinsdag 6 maart 2012

Tweede kaartje vandaag: EKEF nr 105

Lekker joh ik had vandaag een lekker extra dagje vrij. Heerlijk. Dus ook even lekker de tijd genomen om de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje van deze week op te pakken. Het is een schets met als optioneel thema: The Voice. In elk geval zien ze graag een kaartje dat ook met muziek van doen heeft. En laat ik nu een heel leuk stempel hebben van een jongen met een gitaar. Daar maakte ik vorige week ook al een kaartje mee al was dat wel weer anders dan die van vandaag. Ben benieuwd of ze hem bij EKEF net zo leuk vinden als ik zelf :-)

8 opmerkingen:

  1. Hij is erg gaaf geworden de kaart!
    Een super leuk stempelafdrukje!! heel toepasselijk..

    Groet, arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stoere kaart!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere mannenkaart Ankie en wat een gave stempel!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en toch ook stoere jongenskaart, leuke stempel heb je gebruikt.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie jongenskaart met een super leuke stempel! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prsachtige stoere kaart. Vind de stempel heel erg mooi....
    Bedankt voor je bijdrage bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Ank, leuke stempel heb je gebruikt.
    Leuk dat je weer meegedaan hebt met EKEF!.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een stoere kaart gemaakt met de sketch Ankie! Bedankt voor je deelname deze week bij EKEF!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen