Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 27 februari 2012

Just buzing by

Deze stempelset is van SU en bestaat dus uit meerdere stempeltjes. Ik heb ze gecombineerd tot deze kaart. Vervolgens heb ik een andere stempelset ook van SU genomen met de tekst get well soon en die binnenin de kaart verwerkt. Het geheel is ingekleurd met copics en de vleugeltjes van de bijtjes heb ik van glitterlijm voorzien. Verder niet te veel erom heen omdat het plaatje al voldoende 'beweging' laat zien.




7 opmerkingen:

  1. ah wat een leuk en schattig kaartje zo met die bijtjes zeg!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stempelset... en de tekst vind ik écht super ;-)Prachtige kaart heb je er mee gemaakt.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ankie, Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt en wat heb je hem geweldig mooi ingekleurd!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Ankie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw jij hebt niet stil gezeten zeg! Wat een leuke en mooie kaartjes heb je weer gemaakt. TOP!!

    Lieve groetjes,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze kaart vind ik weer erg leuk Ankie :) en inderdaad heeft deze verder geen toeters en bellen nodig.
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief en schattige kaart Ankie! Heel mooi!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen