Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 22 februari 2012

EKEF - maak een deurhanger

De uitdaging bij Elke Kaart Een Feestje deze week is een deurhanger. Nu was ik al langer van plan om voor de logeerkamer zo'n hanger te maken, dus dit was meteen een gezellige/leuke stok achter de deur om het meteen te doen. Mijn dochter vond hem van vanochtend meteen leuk en adviseerde me om er nog een paar te maken voor mijn andere kleinkinderen.

8 opmerkingen:

  1. Die is zeker leuk zeg, wat mooi gemaakt!!! Ja hoor, je mag er zeker nog meer maken, als ze deze zien willen ze er vast zelf ook eentje!!!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. a sweet baby door hanger.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heb je dat leuk gemaakt. het is erg mooi geworden.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje, lief stempeltje en heel mooi gemaakt!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige deurhanger is dit geworden. Zullen de kleinkinderen vast blij mee zijn.
    Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk ( en lief)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve, persoonlijke deurhanger!

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje. Kan me heel goed voorstellen dat je dochter vroeg om er meer te maken ;)
    Leuk dat je mee doet bij ekeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen