Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 16 oktober 2021

Hey there

Enkellaags en in herfstsfeer moet je kaart voor de challenge van Less is More van deze keer zijn. Ik weet dat veel mensen het lastig vinden om een enkellaags kaart te maken, omdat je dan misschien niet de diepte in je kaart krijgt die je had willen hebben. Met deze kaart wil ik laten zien dat je ook op een enkellaags kaart diepte kunt creëren. Dat deed ik door middel van maskeren, en dan stempels gedeeltelijk over elkaar heen te stempelen, waardoor het ene afdrukje voor het andere komt en je dus diepte krijgt. Ik gebruikte voor deze kaart de set Beautiful Autumn. 



6 opmerkingen:

  1. Perfectly autumnal, a lovely make

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh mooi, ik wordt hier bekogeld met kastanjes als ik eronder loop of fiets, maar dan weet je ook dat het herfst is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Ankie. I love the subtle touch of colour around the circle and the autumnal foliage is lovely. Thank you for sharing with us at Less is More.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous, Ankie ! I really love the beautiful CAS design you've made for this One Layer card. Wonderful take on our challenge. Thanks so much for sharing and for playing along at Less is More.

    BeantwoordenVerwijderen