Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

woensdag 15 september 2021

Fruit - pop-up kaart

Voor de Dutch Card Lovers Challenge willen ze graag een kaartje zien met groente en / of fruit erop. Oh, dat is gaaf, want wij hebben een groentewinkel, dus dat thema spreekt me meteen aan. Ik had meteen al dit kaartje in mijn hoofd, maar nog geen tijd om het te maken, tot vanochtend, want ik had onverwacht vanochtend een vrije ochtend. Dus even me-time genomen :-) 

Ik heb de sets Berry Blessings en Sweet Strawberry gecombineerd om het kistje te vullen. Het kistje maakte ik met de Wood Crate Framelits Dies, maar heb daarvan van beide uitgestanste delen de bodem afgeknipt, zodat het kistje opgevouwen kan worden zodat het in een envelop kan.

Resultaat is mooier zelfs dan dat ik van tevoren had bedacht en ook manlief was meteen heel enthousiast en vindt hem super. (dat is misschien wel de grootste beloning :-) )






7 opmerkingen:

  1. Ik begrijp het enthousiasme van je man wel, dit is echt zo leuk gedaan Ankie! Super leuk zo'n kistje vol fruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig deze fruitbox, een heel mooie uitwerking van onze challenge! Dank je wel voor ook deze inzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke, frisse kaart. Erg leuk gedaan in dat kratje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie combinatie met het kratje! Origneel en leuk bedacht! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! Creatieve groetjes, Yvonne - Te Creative Teacup

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh geweldig Ankie om er een doos kaartje van te maken. Super idee met al dat fruit. Was sik niet op gekomen. :) Leuk dat je weer meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit kratje fruit is inderdaad geweldig leuk!! Ook leuk om te horen dat jullie een groentewinkel hebben, dat maakt dit kaartje extra toepasselijk. Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Ankie, fris en fruitig en erg creatief! Dank voor je deelname aan de challenge van DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen