Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zondag 26 september 2021

Een bloemetje voor jou

Maak een kaart op basis van een craft kleurige cardstock is de challenge van de Dutch Card Lovers. Ik koos voor een Crumbcake cardstock en stanste met wit de verfijnde bloemetjes met de set Hand Penned Dies. Vervolgens kleurde ik de gestanste bloemen in met mijn Stampin' Blends. De basiskaart bestempelde ik in dezelfde kleur Crumbcake eerst met wat kleine bloemetjes en daarna plakte ik de gestanste en gekleurde delen erop. Op een stuk zwart emboste ik de tekst en plakte deze met dimensionals op de kaart. En om het geheel af te maken plakte ik in de hartjes van de bloemen wat champagnekleurige rhinestones en deed een klein twine strikje in het hoekje aan de tekst.



8 opmerkingen:

  1. Leuk om deze stans in "spiegelbeeld" op de kaart te gebruiken, zo is het bloemetje een boeket geworden. Mooi kaartje Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, Ankie! En ook weer zo snel! Ik lees dat er meer dames meteen aan de slag gingen, superleuk! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf met die kleuren en de tekst ertussen. De bloemen springen er echt uit zo. Leuk dat je weer meedoet met de DCL. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met die mooie bloemen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart heb je gemaakt Ankie, fijntjes die opengewerkte bloemen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief deze frisse bloemetjes op het kraft! Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Ankie! Mooi gedaan met deze stansen. Leuk dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje zo. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen