Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 12 april 2021

Just a note

Just a note. Een kaart voor iemand die gewoon wel wat extra aandacht kan gebruiken. En helaas heb ik er daar op het moment diverse mensen van in mijn omgeving. Dit kaartje zal dan ook een mooie bestemming krijgen.

Tegelijkertijd doet dit kaartje mee met de challenge van de Dutch Card Lovers waarbij je een kaart moet maken met houtstructuur. Dat mag designpapier zijn, maar het mag ook gestempeld zijn.
Ik heb gekozen voor een stempel (Hardwood van SU). Die heb ik gecombineerd met de set Wood Words en de set Home to Roost. 



5 opmerkingen:

  1. Wat mooi die bloemetjes op het hout en de stoere haan erbij. Heel leuk kaartje waar je vast iemand heel blij mee maakt. Bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, Ankie! Leuk die combi met de bloemetjes en het haantje in de cirkel. Dankjewel voor je deelname aan onze DCL challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die is gaaf Ankie. Die haan in combinatie met die bloemen doen het super. ;) Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk om deze set weer een keer te zien, mooie kaart! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje Ankie, mooie houtnerf achtergrond!
    Leuk dat je weer meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen