Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

maandag 18 januari 2021

Happy birthday x 2

 Maal 2 ??? Jazeker. De opdracht van de Dutch Card Lovers Challenge is om een kaart te maken met strookjes papier en daar een woord of een afbeelding uit te stansen. Vervolgens maak de kaart verder af, maar maak je met het deel dat je uitgestanst hebt, en over hebt een nieuwe kaart. Dus eigenlijk min of meer een spiegelbeeld kaart. Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.
Een hele leuke challenge en uiteraard ben ik ook nu weer van de partij.


Ik maakte eerst de rechter kaart van de foto. Zoals je ziet is daar het woord Happy uit gestanst en dat zie je dan weer terug op de linker kaart. 


7 opmerkingen:

  1. Leuk geworden Ankie, mooie kleurtjes ook! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, hoor, Ankie! Ik ben er ook al mee bezig geweest. Maar nog niet helemaal klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleurige set zo Ankie! Bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaarten Ankie met de uitgestanste paper strips! Beide kaarten vormen een mooi contrast; de één CAS en de ander lekker fleurig!
    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke en vrolijke kaartjes! Goed gelukt voor de challenge. Leuk dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen