Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zondag 13 september 2020

Een bloemetje voor jou

 Het tweede kaartje van vandaag is het kaartje gemaakt voor de challenge van de Dutch Card Lovers. Hierbij moet je zelf je achtergrond maken met een zgn. plaid-patroon. Dat mag je stempelen, tekenen, of met designpapier maken. Ik heb gekozen voor een combinatie van designpapier en zelf tekenen. Ik heb het ruitjespapier van SU gebruikt en daar zelf de groene lijntjes op getekend. Daarna de leuke koe uit de set Over the Moon gestempeld, en ingekleurd met de Stampin' Blends. 



6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Ankie, geeft toch wat extra's die getekende lijnen erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! De getekende lijnen maken zeker een mooie verbinding met de kleuren in de afbeelding met grappige koe. Dankjewel voor je deelname aan onze challenge, Ankie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die getekende lijnen die geven het een wat frissere aanblik.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je de techniek gecombineerd hebt met het papier! Het is een heel lief en fris kaartje geworden. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig resultaat Ankie! Goed bedacht, en je ziet dat je meteen een heel andere uitstraling geeft aan het dessinpapier met een getekend lijntje.
    Bedankt voor je deelname aan deze uitdaging van DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan Ankie! De combinatie maakt het uniek. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen