Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zondag 30 augustus 2020

Have a beautiful day

 En ook de Dutch Cardlovers Challenges zijn weer van start gegaan. Het thema is om te beginnen: Alles mag. Dus dat is mooi, dan kun je je eigen fantasie los laten gaan en maken waar je op dit moment zin in hebt.

Ik mocht laatst wat stempels lenen van mijn vriendin Maaike om te kijken of ik ze leuk genoeg vond om aan te schaffen en ik maakte toen dit kaartje. Eigenlijk vrij eenvoudig, maar toch ook wel gelijk heel chique.

De stempelset die ik gebruikte is de set Very Versailles, en ik gebruikte de stanstenset Stitched so sweetly.



5 opmerkingen:

  1. Eenvoud siert, Ankie! Dat zie je hier ook weer, heel mooi! Fijn dat je weer meedoet met Dutch Card Lovers, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige stijlvolle kaart, heel mooi gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je met deze kaart meedoet met onze DCL challenge. Je hebt een prachtig stijlvol kaartje gemaakt! Altijd leuk om spulletjes uit te wisselen met knutselvriendinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je CAS kaart echt heel mooi! Je hebt de stempels heel mooi gebruikt. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie elegante kaart, fijn dat je weer meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen