Over mij

Mijn foto
Ik ben Ankie, getrouwd en heb 6 kinderen. Drie van mezelf (jongen, meisje, jongen) en drie aangetrouwd (meisje, jongen, meisje). Wij zijn de trotse opa en oma van Mattias (6/12/10) en Tijmen (07/01/11)en Joël (09/12/11). Op 25/12/13 kregen wij er Elize, onze eerste kleindochter bij. En op 7/1/2014 onze tweede kleindochter Joanna. Op 5/8/2016 kregen we onze derde kleindochter: Lydia. Ik maak al zo'n jaar of 30 zelf mijn kaarten. Ik maak mijn kaarten vooral door te stempelen, hoewel ik hierbij ook wel in 3D werk. In principe maak ik ze voor eigen gebruik, maar zo af en toe stel ik ze ook beschikbaar voor sponsoracties bij ons in de kerk, of maak ik ze op speciaal verzoek. Naast mijn hectische baan bij een dynamische organisatie, is het een welkome ontspanning om met de kaartjes bezig te zijn en het geeft mij weer nieuwe energie. Heb je nog vragen over de kaarten mail me dan op post - apestaartje - ankievandepolder.nl

zaterdag 1 februari 2020

Glad we're friends

Mijn kaartje van deze eerste zaterdag van februari is mijn bijdrage voor de Less is More Challenge.
Het thema is klein en meerdere afdrukjes en tóch veel witte (lees onbewerkte) ruimte op je kaart.
Met de schattige eendjes uit de set Fable Friends, ingekleurd met de Stampin'blends, uitgestanst met de Stitched So Sweetly Dies kwam ik tot dit kaartje. Een heel lief kaartje vind ik zelf.


4 opmerkingen:

  1. Wat eenlieve eendjes! en waar gaan ze naar toe?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Delightful make for the LIM 9th anniversary challenge and well done on being first to enter too

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a lovely CAS card with these adorable ducks. Love the little die cut on which they are stamped. Thanks so much for sharing and for playing along at Less is More.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a sweet little family of ducks walking along together. Love that they are placed on that wonderful scalloped rectangle. Thanks so much for playing with us at Less Is More.

    BeantwoordenVerwijderen